Log ind  
Debat   |   Ordbog   |   Om Mybanker   |   Kontakt

om præmie obligationer

Forrige emne:
Rki og Dankort
OversigtNæste emne:
hej

19-03-2009 21:47 Emne: om præmie obligationer

Hossein zobidi

Totale indlæg: 13
Sidste indlæg: 19-03-2009
Bruger siden: 10-11-2006
Hej
Jeg har købt nogle obligationer.den så kaldte svenske stats præmie obligationer fra (dana invest APS)og (præmie garanti A/S) og efter næsten et år har stoppet det pga dårlig økonomi.

jeg har hørt,at man kan sælge det igen, og derfor vil jeg meget gerne,at høre, hvordan kan man gøre det? da jeg stoppet med at betale fik jeg et brev fra dana invest, at vores aftale, ikke gyldigt mere.Jeg ved ikke ret meget om det.jeg håbede på, at vinde en præmie dengang jeg betalte for det,er det nogen det kan hjælpe mig det, hvad kan man gøre, og hvad sker med alt jeg har betalt.er det tabt nu eller hvad?
mvh
Hossein
7. maj 2010 12:40

Bente (16)

Totale indlæg: 1
Sidste indlæg: 07-05-2010
Bruger siden: 07-05-2010
Svar på din forespørgsel vedr. Garantispillet.dk

Jeg har i sin tid bestilt 2 x Svenske Stats obligationer á 4.800,00 kr.
Jeg opsagde dem efter 38 mdr. og fik 1.675 retur.

Jeg opsagde mit arrangenment da jeg opdagede at jeg ydeligere blev trukket for 340,- kr. pr. kvartal for et eksta spil som jeg ikke havde tilmeldt mig. Det var her jeg undrede mig og stoppede mit arrangement med GarantiSpillet.

Jeg forhandler endnu prisen på min tilbagebetaling over de 38 måneder jeg har været tilmeldt GarantiSpillet.

Så, ja jeg kan kun se det som en fidusforretning.
Når man ringer for at få en forklaring, bliver telefonen ikke taget, og når man skriver til dem, bliver der kun underskrevet Kundeservice, hvilket jeg har forespurgt om, hvad det betyder, at man ikke ønsker at sætte et navn på en svar mail. Jeg tror desværre at dine penge er tabt.
Med venlig hilsen
Bente Fenger

14. august 2010 14:40

Irina (3)

Totale indlæg: 1
Sidste indlæg: 14-08-2010
Bruger siden: 14-08-2010
Jeg var så uheldig at tilmelde mig med millionspillet.
Efter grundige overvejelser har jeg afmeld mig elektronisk dagen efter.
Jeg forsætter at mødtage beskeder selvom er jeg afmeld og i dag fik jeg en indbetalingskort på 195 kr.
Jeg har førsøgt at ringe, men der er kun telefonsvar, som opløserat at man skal afmelde
sig på info@millionspillet.com.
Har du en god tips hvordan kan jeg opsige samarbejde med dem?

Betalingskort Annoncering - Almindelige forretningsbetingelser
© 2010 Mybanker.dk A/S. Amaliegade 36, 1256 København K
Hjemmeside www.mybanker.dk   E-mailinfo@mybanker.dk   Telefonnummer(+45) 70207232