Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Michael har ret, der er altså ikke mere at komme efter Pernille.
Du kan ikke opnå realkreditlån til din ejendom fordi der henstår en nedrivningsforpligtielse, og du kan ikke skifte bank og/eller finansiere nedrivningen, fordi jeres forbrugslån simpelthen repræsenterer en for en stor risiko. Herefter er der ikke andet at gøre end at passe afdragene på de lån I har!
Der er ganske enkelt ikke mere suppe tilbage i gryden, og det hele er kogt fast!
For Anden gang så hedder jeg ikke pernille vel hans !!!!
Og iøvrigt er der ingen nedrivnings forpligtielse på vores bygning
hanne
citat :Der er ganske enkelt ikke mere suppe tilbage i gryden, og det hele er kogt fast! citat slut
hvordan kan det være kogt fast når der ikke er noget suppe i gryden
Whatever, men du kommer ikke videre. Du kan glemme alt om det, for du har kreditrisiko tatoveret i panden!
Tak General Prier
Hvordan kan “kelly" sende samme besked hele 3 gange kl.12.39?
Det har jeg ikke set før, kun 2 gange er set.
Når jeg nogen gange har svaret kort i et indlæg og går videre til næste, så kan jeg ikke sende igen før der er gået mindst 1 minut eller deromkring.
Er der nogen der evt. kan opklare mysteriet?