Er relationerne til banken vigtige?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Min kæreste og jeg skal til at have fællesøkonomi, men er i tvivl om hvilken bank vi skal tage.
Jeg har klart det bedste forhold til min bank, mens hans bank kom med det bedste tilbud. Derfor er vi i tvivl.
Men jeg føler at min bank kender mig godt og derfor ved hvad jeg behøver.
Hvad vil på længere sigt være klogest?
Personligt ville jeg være forsigtig med at acceptere er slag tilbud som ikke var eller en del af bankens normale strategi eller prispolitik da riskoen for at de hæver prisen efter skifte er høj.
En relation er vigtig men har svært ved at ha andet ind marginal indflydelse for de underliggende parametre for et foretningforhold.
Så jo valget er ikke let. Er besparelsen stor? Har du forsøgt at forhandle med din bank?
Det klogeste på længere sigt er altid at gøre sig så meget uafhængig af sin bank som overhovedet muligt. Man skal ikke have noget personligt forhold til sin bank på nogen måde hvis det kan undgås. I stedet skal du se på banken som en forretning du kan handle med og i den forbindelse er det altid det bedste at handle så billigt som muligt.
antaget at ydelsen er denne sammen.
Altså som alting i livet gavner relationen ofte – hvis de er gode 🙂
Money talks, tag det billigste tilbud.