Dyrt bankskifte
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Har du oplevet at din bank kræver et gebyr for at slippe dig som kunde?
Så vil jeg gerne høre din historie.
Kontakt mig på: 28 54 27 39
Vh. Anders
Journalist TV-Avisen
Det er snart irriterende, at hvert andet indlæg herinde kommer fra en journalist, der vil finde deltagere til et tv-indslag.
Selvfølgelig kan det være dyrt at skifte bank, men hvis man er lidt smart, så opsiger og lukker man selv sine gamle konti, og lader eventuelt gamle lån køre løbetiden ud. På den måde koster bankskifte ikke en krone.
Det er vel ok… pressen er kritisk, og det er en god demokratisk tradition. Og Mybanker.dk er vel et naturligt sted at gå hen og “efterlyse"bankkunder, hvis det er det stofområde, man beskæftiger sig med. Jeg kan ikke se problemet.
jeg er f.eks. træt af at Sparekassen Sjælland tager 100 kr. i gebyr for at slippe min søns børneopsparing.
Bjarne
Kære Debattører
Mybanker.dk bliver ofte kontaktet at journalister som søger efter cases i forbindelse med et program. Da vi ikke kender til sådanne cases, henviser vi dem til debatforummet, da der er debatteret stort set alle emner her.
Derfor ser I en del henvendelser fra journalister i debatten. Men tag det blot som en anerkendelse af lødigheden i dette debatforum.
med venlig hilsen
Mybanker.dk
John Norden