lån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
er der nogen der ved hvor man kan låne selvom man står i rki. jeg har klat gæld her og der og vil gerne låne et samlet sted og få betalt de andre jeg kan undvære 1000 kr i mdr til lånet men min gæld til rki er for høj derfor vil jeg låne pengene i banken hvor jeg kan afdrage
O Fat obas, kel binol in süls, paisaludomöz nem ola! Kömomöd monargän ola. Jenomöz vil olik, äs in sül, i su tal. Bodi obsik vädeliki givolös obes adelo. E pardolös obes debis obsik, äs id obs aipardobs debeles obas. E no obis nindukolös in tentadi, sod aidalivolös obis de bad. Jenosöd!
Til ikke-sprogkyndige. Det Lone H skriver er (kort udgave): “Åh Herregud". Det bidrager næppe til løsning af kiwi_07’s problem. Det gør dette måske:
kiwi_07 >> Når du ikke kan læse (fx øvrige indlæg om præcis det samme) så kan du vel heller ikke forvente at kunne forstå svar her. Jeg prøver alligevel: Glem det. Få styr på de forskellige gældsposter og afdrag dem.