forstår det ikke
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
hej jeg er en ung kvinde som står og mangler 10000 kr. har været registreret i rki men har kæmpet min sag for at slippe ud. og jeg vandt !!! er ikke registreret mere. men nu er der stadig ingen der vil låne mig penge. men hvorfor ikke??? nogen her inde som kan give mig et svar på det??
For at låne penge er RKI registrering kun en af flere stopklodser…
Har du f.eks.
– for stor gæld ifht. indtægt
– for høje udgifter ifht. indtægt
så er dette også en stopklods.
spørger måske dumt nu… men kan de se hvad jeg skylder andre steder når jeg udfylder et ansøgningsskema på nettet? håber ikke det er et alt for dumt spørgsmål…smiler
De kan vel se hvad du skylder andre steder fordi du oplyser det på spørgeskemaet. Jam det er lang tid siden jeg har tjekket, men er det ikke et af spørgsmålene.
nej det er der ingen spørgsmål der hedder . derfor jeg ikke lige kan forstå det.men det må jo have et system de går efter jo
Men du sender vel en årsopgørelse med – ikke? Der står der hvor meget man skylder (ultimo året)
Hvis jeg var dig ville jeg prøve i dit pengeinstitut. De kender din økonomi og ved om du kan “bære" at skylde pengene. Hvis de siger nej er det et tegn på at du måske ikke har råd til at låne
har været i banken igår. og fik det jeg skulle bruge. det er dejligt. tak for alle rod her inde.