Hej
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej allesammen.
Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg er en dansk pige som har bosat mig i nord Sverige, efter 2 år i Umeå har jeg bestemt at slå rødderne op og flytte til Stockholm.
Nu er det så mit spørgsmål kommer
Jeg er interesseret i at købe en lejlighed i Stockholm centrum, lejligheder på ca. 40 m2 ligger på omkring 2,5-3 millioner svenske kr (ja det mange penge, men det er prisen i Stockholm) – dog tror jeg man skal se det som en investering, da folk altid vil bo i indre Stockholm og da jeg er forholdsvis ung er det nok kun en lejlighed jeg kommer at bo i 5-6n år.
Mit spørgsmål er hvor kan det bedst betale mig at låne penge?
jeg har en indkomst nu på ca 24000 kr svenske i måneden (før svensk skat)
Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig
/Christina
Du har ikke kinamands chance for at få et lån på 2,5-3 mio med den lave indkomst. Find en lejebolig der passer til din økonomi.
Hej igen 🙂
jeg kan låne 1 million i banken og min far kan ev. hjælpe mig med lånet.
mit spørgsmål er nærmere hvor det kan betale sig at låne?
Du kan kun låne penge til fast ejendom i Sverige i de svenske banker – Sverige har ikke realkreditbelåning som i Danmark. Hvis du kan låne 1 million i en svensk bank, må din far spytte resten i projektet.
Hvilken svensk bank, det er bedst at låne hos, kan nok ikke besvares på en dansk site.