Flytte boliglån, men lade kreditlån blive ?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej.
Sidder til aften og kigger vore lån igennem mens jeg sammenligner renter på nettet!
Har fundet ud af at vi kan få et stort rentefald, hvis vi flytter vores boliglån til en anden bank.
Boliglån er i Danske Bank & realkreditlånet er gennem Realkredit Danmark.
Disse 2 foretagener arbejder jo sammen, så kan vi godt vælge at flytte boliglånet men samtidig beholde reallånet hvor vi optog det, da det kører med en rigtig god rente ???
Tør ikke få et tilbud før jeg har sikret mig at det ikke ændrer noget ved realkreditlånet.
Ser frem til at få nogle kommentarer.
Venlig Hilsen
John Hansen
Det burde absolut ikke ændre noget på realkreditlånet, at du flytter dit boliglån til en anden bank. De to ting har ingenting med hinanden at gøre, udover at Danske Bank ejer Realkredit Danmark.
Vi er selv lige skiftet fra Danske Bank, men lader naturligvis realkreidtlånet forblive i Realkredit Danmark ind til det tidspunkt hvor vi eventuelt skal omlægge lån.
Som OBS siger, så kan det aldrig betale sig at flytte realkreditlånet når du skifter bank.
Tak for jeres gode svar 🙂
Jeg har bestilt tilbud på flytning af boliglånet.
God dag til jer.