lån penge
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg kommer fra Grønland, og har prøvet masse af lånetilbud i Danmark, men har altid fået afslag. Er der noget i danmark som kan låne penge til mig som kommer fra Grønland?
Hvor meget vil du låne? Hvad er din månedlige indtægt og nuværende rådighedsbeløb?
Jeg låner 30000, jeg har 9300 månedlige indtægt, og nuværende rådighedsbeløb 6500
Dine samlede faste udgifter beløber sig altså kun til 2800 kr? Hvordan hænger det lige sammen?
Det kunne jo være at han var studerende ) Mine udgifter mens jeg gik på skole var 1200,- for kollegie + mad.
hej jeg jeg enlige mor og har for engang skyld virkerlig brug for hjælp men nej alt det med man kan lån passer sgu ik har ca 12,000 kr udbetale og kan ikke få noget hjlæp
Du kan jo starte med at kommunikere klart til din bank hvad det er du vil, og hvordan du planlægger at betale pengene tilbage. Præsenter et budget, der viser du har det fornødne råderum.
Banken skal have forrentet pengene og minimeret tabsrisikoen. Hvis råderummet ikke er til stede er du selv og banken bedst tjent med at der ikke gives noget lån!
hej jeg er selv enlig mor og jeg har lige lånt i banken og har også fået et accept kort så det kan lade sig gøre held og lykke
hej jeg vil gerne spørge om du har fået gevinst til at låne penge i DK. bor nemli også selv i Grønland og kan ikke magte at have samtale igen med banken her.
Kan man låne penge fra dk. selvom man bor i Grønland?
5000 kr.