adm. gebyr
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Er igang med at skulle tage et valg om at foresætter vores F1 lån med afdrag over 15 år – da lånet er begrænset 1.500.000 vil jeg nok forsætte med F1 over 15 år (vi har ikke andet gæld) – men jeg synes at adm. gebyr hos Total kredit er lidt vel høje – er der nogen der ved om de kan forhandles eller om man skal prøve et alternativ ?
Vi har ingen bilgæld eller anden gæld og luft i privat økonomien – dvs. en sund økonomi og god bank historie.
Bidragssatser ? Tror jeg ikke lånesagsgebyr ja. Prøv da brf, jyskebank og rd / danskebank
Hvad er boligens vurdering?
F1-lån er typisk det dyreste lån i adm.bidrag ogfastforrentet lån er noget billigere men har også en højere rente.
Det forhøjede adm.bidrag skyldes de tab, der forventes efter boligbooblen og finanskrisen og alle kreditforeninger har forhøjet adm.bidrag fra før ca. 0,5% til 0,8-1,0% nu. Samtidigt er kursskæringen øget ved hver refinansiering grundet de forhøjede krav til sikkerhedsstillelse for RK-institutterne.