Omlægning af boliglån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej, vi vil gerne nedkonvertere votes 4% obligations lån nu til 3% obligations lån eller minder
Restgæld nu=710,000 med 4% rente 26 år
Husværdi=1,1 million.
Men, jeg kan ikke forstå at min banker siger min restgæld stige med nye lån fra 710,000 til næsten 880,000 at konvertere til 2% 30år lån, 3% 30år lån, eller tilpåsning lån. Er min banker forkert?
Med nogen af de ting du skriver, så tænker jeg: din bank har styr på det – og du har ikke . Lad mig beskrive det lidt nemt for dig.
1. Du ved ikke hvad du er i gang med.
2. Du forstår ikke forholdet mellem rente og kurs.
3. Lad nu bare vær. Det kan ikke betale sig for dig
Og undskyld den hårde tone . Men det er lidt svært at undgå ! Jeg tænker du skal forsøge at lære om lånekursens betydning for hovedstolen. Altså begynd at vise interesse istedet for at anklage banken. Det er som regel trådstarter der normalvis har misforstået alting total
Tak Hammeren
Jeg har lavede mange beregning (omlægning af boliglån) på forskellige kredit steder, hvor altid min restgæld stige kun 15-45,000 kr.
Så ja, det kan jeg ikke forstår min banker, men jeg skal snakke med ham snart.
Mcjensen