Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Dine henvisninger til links om “registrant" vedrører registreringer af domænenavne og har INTET at gøre med ejerskabet til en konti i et PI. Ingen, Ingen anvender betegnelsen i betydning kontohaver eller indskyder. Så et det forhåbentligt klart for alle.
Det link som du henviser til vedrørende ejerskab, drejer sig om Koncernbegrebet i KGL § 4, stk. 2, og er derfor lige så irrelevant som det forudgående.
Da du allerede har glemt dine – tomme – trusler om politianmeldelse af Mybanker skal jeg blot minde dig om dit indlæg af kl. 23.59 den 28.1.2016 på denne tråd, hvoraf fremgår:
“Og hav så mit indlæg i tankerne fremover – og ( desværre tro ikke på alt der bliver skrevet på mybanker.dk – nogle her har kun som mål at vildlede – tarveligt men sandt desværre ! – har fået mybanker til at slette et hav af andres indlæg gennem tiderne – nogle synes det er plat jeg får mybanker til at slette indlæggene og lykkes heller ikke altid. Har få gange måtte meddele mybanker at de enten “frivilligt" slettede givne indlæg – og hvis ikke ville jeg indgive politianmeldelse – trist det nogle gange skal så langt – men har medført at de berørte indlæg er blevet slettet)"
Til dit §§-rytteri skal alene oplyses, at § 266b slet ikke er anvendelig og at § 267 er underlagt privat påtale, med hvad deraf følger.
Mathlian:
“Jeg har “tabt tråden"…. :D"
Jamen, så er alt jo som det plejer at være! 😀
Hvor er du sjov 😀
Plejer er død og ligger begravet, hvor han plejer. 😉
Du har en regelmæssighed i at gentage mig. Du må være fan eller stalker :-/
mit kongerige for en hest.
Denne tråd bliver mere og mere kuriøs…………