Omkostning ved at begynde at afdrage
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej Alle,
Jeg har et lille spørgsmål. Ifølge min bank vil det koste ca. 15.000 kr. hvis vi gerne vil begynde at afdrage på vores lån. Kan det virkelig være rigtigt?
Mvh Mette
Der er slet ikke nok info i dit indlæg til at besvare spørgsmålet ordentligt, men hvis der er tale om et realkreditlån der skal omlægges fra afdragsfrit til ikke-afdragsfrit så kan det godt passe
Ja!
(se Michaels indlæg)
Du bliver nød til at bruge 5 min. på at beskrive problemstillingen ellers er det umuligt at give dig et fyldestgørende svar.
Måske det så bliver billigere og spare lidt op på en særlig konto, og så afdrage ekstraordinært en gang om året eller lignende…..
Hej Alle,
Tak for jeres svar. Der er tale om et realkredit lån der skal omlægges. Jeg er lidt rookie inden for det felt her, men jeg er allerede blevet meget klogere siden i går:) Og jeg har fundet frem til, at det nok godt kan passe ja.
Tak 🙂
Alternativet var vel bare afvente til afdragende starter af af sig selv? Eller er der mere i omlægningen.
Hvis jeg var dig ville jeg ta møder med nogen af de store. Få dem til at gi forslag. I processe vil du blive klogere og selv om mange sige at banker og realkredit institutter ikke giver rådgivnig rådgiver de altså om hvilket af deres produkter der passer bedst til dig. Du vil ikke kunne få et svar på om Totalkredit er købere ind rd beste men det vildt joo også selv ende med at vide