BRF lån overgår til Jyskebank
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg skylder ca. 1.5 mill. i mit hus, og jeg har hidtil være glad og tilfreds med mit F2 lån i BRF.
Forleden fik jeg en besked som jeg har gået og grublet over, og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til, hvorfor jeg skriver herinde.
Blev ringet op af BRF kundeservice som oplyste mig om at mit realkreditlål i BRF fremadrette overgå til min bank (jyskebank) hvorfor al rådgivning m.v skal foreegå herigennem. Jeg oplyste at det var jeg ikke tilfreds med, og fik bekeden om at så måtte jeg skifte bank.
Er der andre som er i samme situation og har fået samme besked.
Hvorfor denne løsning? og ser i nogle problemer/øgede udgifter for mit boliglån ved denne løsning.
kim
Du har temmelig sikkert misforstået informationen. Dit realkreditlån bliver ikke flyttet fra BRF til JB, men det er meget muligt at kundeservice fremadrettet bliver håndteret af JB og ikke BRF.
Jyske Bank ejer BRF
Det er helt normalt – de fleste realkreditselskaber yder ikke i hovedreglen slut bruger rådgivning for privatekunder. Det er overgået gennem de seneste år til bankerne. Er også en af de grunde til at realkreditinstitutternes betaling til bankerne er steget.
Hej alle
Tak for jeres svar 🙂
Ja, det kunne da godt være jeg har misforstået samtalen. Kan bare ikke se hvordan min bank skal kunne hjælpe mig med det. Har jo hidtil holdt det adskilt. Men ok, må jo så bare sætte nogle flere krav til Jyskebank.
K
Hvilke krav? Dit lån fortsætter jo bare på uforandrede vilkår. Der er slet ingen grund til at have kontakt til banken overhovedet medmindre lånet skal omlægges eller lignende