Bedste finansiering af 1,2 mill i andelsbolig til 3,5 mill
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Min hustru og jeg har forelsket os i en andelsbolig som vi kan købe for kr. 3,5 mill. Vi har de 2,3 i friværdi i vores nuværende andelsbolig. Roskilde Bank har tilbudt os 4,95% i rente over 30 år med 10 års afdragsfrihed…
Er der nogen der har et forslag til hvor vi billigst muligt med afdragsfrihed låner 1,2mill i andelsbolig?
Jeg tror sq ikke det kan gøres bedre.
Skandiabanken vil have 5.80% på en andelsprioritet, så alene af den grund tror jeg du får svært ved at finde et bedre tilbud.
Blot vær sikker på at renten følger diskontoen så de ikke sætter renten op med mere end hvad diskontoen ændres.
Og så er der jo gebyrerne. Ud over tinglysningen til staten kan resten forhandles til nul og nix.
Mvh. fk2001
4,95% lyder som et variabelt lån.
Og som allerede sagt kan der godt høre nogle løbende gebyrer til lånet?
Jeg har set skandia til 4,90%, og 5,6% med loft (6,5%)
Hvad så med ÅOP??
Hvordan har du det med forhandling? Bankerne holder sig til deres priser, men som alle andre varer er prisen altid til forhandling.
Du kan jo indhente tilbud fra flere banker – pres dem på gebyrerne, så kan du måske få dem væk og pres dem på renten! De fleste banker er helt klare til at lave justeringer….
Hvis du ikke ønsker at forhandle, så tag din bedste ven med eller en anden der “kan tale for sig". PÅ bankdebatten er der flere indlæg der handler om forhandling, så du kan også hente inspiration der!
Held og lykke
Hej
Mig og min hund har længe haft kig på en andelsbolig til 30 milliarder , vi har ca. 3 kroner at skyde i projektet, er der nogen der har et godt råd til hvor vi kan låne pengene billigst?
ps. Vi ønsker naturligvis ikke at afdrage på gælden.
Hmm – nu jeg tænker nærmere over det, så ønsker vi egentlig heller ikke at betale renter.
Hvad gør vi?
….forhandler det bedste I har lært!
Nå ja , men vi kan da grine lidt af det 🙂