Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Test, jeg kan ikke forstå at du ikke selv forsøgte at spare nogen af de 750 kr.
Du plejer da mig bekendt at være nok så sparsommelig og ikke mindst omkostningsbevidst, når det gælder dine egne penge.
Test: Jeg vidste inden jeg gik i gang at timelønnen næppe var interessant – jeg gjorde det for at at se om jeg kunne 🙂
Jeg fik af vide af banken jeg ikke kunne kontakte Totalkredit direkte – og da jeg forsøgte alligevel, henviste Totalkredit mig til det pengeinstitut, som havde formidlet lånet…
Hvis du kender en vej uden om det, så skriv det endelig her – måske andre kan få glæde af det på et tidspunkt
Morten som jeg har skrevet tidligere faxer du bare en opsigelses blanket. Hvad er det du vil tale med dem om? Lånet opsiges og man betaler.
Er det den her du har benyttet? http://totalkredit.dk/TKdkcms/uploads/documents/blanketter/blanket_opsigelse_af_Totalkredit-laan_til_termin_til%20pdf.pdf
Kan se der er gjort plads til Pengeinstituts underskrift; men hvis man bare kan gøre det uden at blande dem ind i det, så er det jo sådan jeg burde ha gjort (selvom begge parter sagde man ikke kunne, da jeg spurgte hvordan man gjorde) 🙂
Hvordan afregnes lånet i praksis. Købes obligationerne til dagskurs eller?
Usædvanligt interessant diskussion, den vil blive huske til når jeg engang skal afvikle mit lån tidligt 🙂
Jeg tænker at nogle af jer her måske har en idé om noget der relaterer sig til ovenstående.
Jeg står netop overfor at skulle optage et realkreditlån og jeg spekulerede så over om der var en måde selv at kurssikre et obligationslån på?
I øvrigt har jeg svært ved at finde ud af om bankens kurssikring typisk er en option eller en future? Og er der evt. mulighed for selv at påvirke om der handles option eller future? Da jeg skal kurssikre over 3 måneder, så kan der nå at ske meget og her tænkte jeg at en option ville være det mest interessante.