Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Louise, du skal ikke nøjes med Nordea, men også kontakte Danske Bank for også at få et godt tilbud hos dem.
Ellers syntes jeg du har fået fået rigtig gode svar på din henvendelse, som du kan arbejde videre med.
Jeg har yderligt kontaktet Jyske Bank og Arbejdernes Landsbank – Nordea er kontaktet og vil også kontakte Danske Bank.
MANGE TAK!
Det var godt Louise, så gør du det helt rigtige.
Og husk, at du skal gå efter den billigste “husleje", måske ikke her og nu, men set over hele afdragsperioden på de 30 år, så du kan sidde “husfrit", når du bliver pensionist.
Ikke 10 vilde heste kunne få mig til at blive kunde i en bank som Danske Bank med et renteinterval, som de sidenhen hæver renten på lånet, og man igen skal skrue vissen på, for at få renten ned på samme niveau som er standard i f.eks. Nordea.
Louise, kan du ikke skrive de enkelte tilbud op med gebyrer og rentesats på boliglån, som du får fra de forskellige banker?
Det vil være en stor hjælp for andre købere, der skal vælge 100% finansiering.
Jo, det kan du tro – så snart jeg ved yderligt.
Det skal dog siges, at det ikke er 100 vi går efter 100 % finansiering endnu.
Thsv den oplevelse er så ikke en jeg deler. Det findes kunder der siger det samme om Nordea.