bidragsforhøjelse i totalkredit
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
fordi jeg ordner alle familiens skat har jeg i totalkredits bidragsforhøjelse fundet en stor uretfærdighed. hvis man har 2 lån inden for samme låneinterval bliver bidragsydelsen ekstra stor. prøv at check jeres forhøjelse hvis I har to lån. stigningen er den samlede ydelse stigning fra september ydelsen til dec. ydelsen. Der betales ikke afdrag.
1. ejendom, inden for 80%, 2 lån, et variable og et kort fastforrentet, stigning 35%
2. ejendom, inden for 80%, 1 lån variable, stigning 19,48%
3. ejendom, sommerhus inden for 60%, 2 lån var rente, stigning 36,77%
4. ejendom, sommerhus inden for 60%, 1 lån var. rente, stigning 12,64%
Efter flere email hævder totalkredit at man kan ikke sige at det er dyrere at have 2 istedet for 1 lån indenfor samme belåningsingerval
Det er heller ikke dyrere at have to lån i stedet for kun ét når man ser isoleret på bidragssatsen.
Ejendom 1 og ejendom 2 er jo heller ikke direkte sammenlignelige fordi der er forskellige lånetyper involveret.
Så du har overset ét eller andet, men jeg kan ikke se hvad ud fra de sparsomme oplysninger.
Nej der kan være lidt men ejendom 3 og 4 har nøjagtige samme lån bare fordelt på henholdvis 2 og 1 lån
Og du har ret detfremgår ikke af prisbladet