Hvilke banker samarbejder med BRF
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
udover jyske bank er der så andre??
Du behøver ikke en bank for at få et lån i BRF hvis det er dét du spørger om. BRF kan kontaktes direkte.
Ellers har BRF jo også deres egen bank som temmelig sikkert henviser realkreditlån i samme organisation.
Det var et godt svar, nu vil jeg kontakte BRF og flytte mit lån til dem.
Jeg ønsker heller ikke at dele mit store bidrag med en eller anden bank.
Så du vælger at give det til JyskeBank via BRF. Selvmodsigende.
Det kan man måske godt sige, men jeg har ikke Jyske Bank.
Jeg har forstået det sådan at kreditforeningen sender halvdelen af bidraget til den bank man har, og som har formidlet kontakten.
Jeg henvender mig direkte BRF, så skal de vel ikke afregne med Jyske Bank?
Grunden til at RK selskaberne sender noget af bidraget retur til bankerne skyldes bla
1. Bankerne laver det meste af det praktiske arbejde, vurdering, rådgivning, tinglysning, lånetilbud mv
2. Bankerne stiller en garanti overfor RK for den farlige del af lånet 60-80 eller ca 8 % af hovedstolen. Dermed påtager banken sig en væsentlig større risiko end banken.
mht BRF er det værd at tænke på at de inden deres samarbejde med Jyske Bank var lidt på hælene, deres rating var ikke lige så godt som Nykredit, Totalkredit RD og Nordea Finans, hvilket påvirkede deres kurser negativt.
Bangee:
Vil det sige at der i dag ikke er nogen forskel i kurserne, om man vælger BRF, Nordea, RD eller Nykredit?