Tvangsaktion
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg sidder i den situation, at min mand har valgt og gå.
Så vi skal have solgt vores hus, har et mere vi lejer ud
Nu er gælder blevet meget stor, og vi mangler og betale Totalkredit 30,000 Per 1/4
Min mand har ikke haft job i 3 mdr( arb på platform, så ringen løn)
Plejer og tjene mellem 500 og 700,000kr om året
Han hævede så ferie penge, og satte ind på kontoen
Men banken ville ikke betale total, men tog dem selv, da han jo skyldte over 40,000 d 15/4
MÅ DE DET
Så nu sidder vi meget tæt på en tvangsaktion
Hvor meget må banken tage af vores penge, som tilbage betaling om mdr.
Det var da en frygtelig situation I er havnet i…..
Hvis beløbet på de godt 40.000 kr. allerede er forfaldent må banken jo godt tage en vis andel af feriepengene, men der skal jo altid være tilbage til ens faste udgifter samt til at leve for.
Spørgsmålet er stillet utallige gange før, så måske du lige kann kikke lidt i gamle svar samt evt. google dit spørgsmål.
Men ellers kann mors dreng, Generalen nok gentage det reglerne for dig, men hvis du selv leder efter dem, så for du også lidt føling med hvad sagerne drejer sig om.