Er i tvivl om jeg har et tilbud fra min bank!!
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Vi er i den situation hvor vi har opsagt vores 4% fast forrentet lån, i håbet om at få et bedre lån. Men lige nu ser det jo ud som om kursen ikke er så god på de lavere fast forrente lån, men jeg har en mail fra min bank fra den 27 april hvor jeg har et tilbud på et 2% fast forrent lån til kurs 96,44 men har dog aldrig fået taget lånet hjem da jeg ikke nåede i banke og skrive under, men er sådan et tilbud bindende fra banke?
MVH
Martin
At banken nævner dagskursen i en mail er ikke ensbetydende med, at det er den kurs du får lånet til medmindre du vælger at kurssikre.
et tilbuds form og gyldighed kan ses i aftale loven. Et tilbud uden gyldighedsfrist er gyldigt til det afvises.
men som michael skriver er en mail med en dagskurs i eller et finasierings eksempel ikke et tilbud.
Du har uden tvivl fået et lånetilbud på et 2% lån, men kursen er på ingen måde bindende, før end du har indgået en aftale om kurssikring af dit lån.
Hej.
Jeg har købt bolig,og min bank opfordrer mig til et fast forrentet lån pålydende 1.378.000kr.
Jeg er i tvivl om jeg skal dele det op,da jeg godt kunne bruge lidt rådigheds beløb til istandsættelse ,eller tage det første år afdragsfrit?
Hvordan med et Fk lån med afdrag/uden det første år.
Er det for risikabelt?
Hej.
Jeg har købt rækkehus,og min bank opfordre mig til at tage
et fastforrentet lån pålydende 1.378.000.
Jeg er i tvivl om jeg skal dele det op,da jeg godt kunne bruge lidt rådigheds beløb til istandsættelse og køb af diverse,da jeg lige er blevet skilt.
Overvejer også et Fk lån det første år uden afdrag,men er det for risikabelt?
På forhånd tak.