F-KORT Lån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Jeg er lidt lost på det her område så håber nogen kan besvare flg. spørgsmål.
Vi har flg lån pt.
Låntype
Obligationslån med variabel indl. afdragsfrihed
Restløbetid i år
28,25
Bidragssats pr. år
1,0624 %
Hovedstol
2.222.000
Restgæld pr. 01.01.2017
2.222.000
Obligationsrente pr. år
2,0000 %
Afdragsfri periode
20.03.2015-31.12.2024
Kurs 95.25
Vi har fået tilbud, at vi kan omlægge til et F-Kort lån
Løbetid; 30 med afdragsfrit i 10
F-Kort 2.108.000 kurs 100,94
Ydelse pr år efter skat 27.715
Iflg banken skærer vi 100.000 af lånet + ca. 3000kr pr måned og der ingen catch er ved det, udover renten er variable.
Jeg ved ikke om der mangler nogle data’er for at det giver mere menning, men er lidt lost på alle de tal.
Så kan det godt betale sig hvis man kan leve med at renten er variabel eller er der noget jeg skal være opmærksom på?