Valg af mest fordelagtige lån i forbindelse med flytning inden for 2 år?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Kære alle.
Jeg håber i kan hjælpe en mindre forvirret boligejer vedrørende omlægning af realkreditlån.
Sagen kort fortal er, at i 2019 skal mit afdragsfrie F5 realkreditlån omlægges. Ligeledes forventer vi, at flytte inden for 2 år altså mellem 2019-2011. Måske finder vi drømmehuset efter 2 år eller måske 5 måneder.
Hvilket realkreditlån eller prioritetslån vil være mest fordelagtig for os at vælge i 2019, så vi undgår unødige mange udgifter i forbindelse oprettelse og indfrielse af det nye lån, hvis drømmeboligen dukker op blot 5 måneder efter?
Fakta
Nuværende F5 lån 1.650.000
Boligens værdi 2.500.000 mio
Der er god luft i vores økonomi
Jeg håber i ved hjælp af ovenstående information, kan hjælpe os med at udpege det mest fordelagtige lån for os.
Har i brug for yderligere information, skal i endelig give besked.
På forhånd tak
Jacob
Fordel agtigt ud fra hvilke parametre ? Tag et langt obligations lån eller et kort. Ikke et f5
Hej test
Tak for din tilbagemelding
fordelagtig er alene udfra lånomlægning i forbindelse med omkostninger af stiftelse og indfrielse
Eksempelvis hvilket lån (F1, Felx kort, prioritetslån eller obligationslån) vil være mest fordelagtig at vælge, hvis vi forudsætter at lånet afbrydes efter 8 måneder stiftelsen?
Så er det billigt nok bare at lave et bank lån