Indskud til lejlighed
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Står i den situation jeg ikke har et sted at bo lige for tiden, har så fået en lejlighed til 3000 kr. i måneden plus forbrug, men kan ikke få bevilliget lånet ved kommunen da de mener jeg tjener for meget, og banken vil ikke låne mig pengene da de mener der ikke er nok sikkerhed for det selvom jeg har 5000 kr. i rådighedsbeløb. så har overvejet D:E:R hvor jeg kan låne 15000 med 716 kr om måneden i 24 måneder, nogen der har erfaring med det??
skal siges at jeg har haft arbejde siden 21 november 2012.
eller andre forslag til hvor man kan låne penge til indskuddet?
Har fået en reduktion på lejen, så jeg skal give 1000 kr. mindre pr. måned
På forhånd tak
John
de skriver dette:
Fast årlig debitorrente 9,90% – 16,90%. Kontantlånsaftalen kan indfries til enhver tid. Samlet kreditbeløb 15.000,-. ÅOP 14,25% – 21,62%. Samlet beløb, der skal betales tilbage er kr. 17.181 – 18.274. Samlede kreditomkostninger kr. 2.181 – 3.274. I beregningen er inkluderet oprettelsesgebyr på 595,-. Alle beregninger er baseret på betaling via HomeBanking.
Hum en lidt umulig situation, hvad siger udlejeren? Hvis huslejen sådan kan reduceres med en tredjedel hvad så med indskudet?