Lån uden dokumentation?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej alle!
Nogen her som ved, hvor man kan låne 50.000 kr uden dokumentation?
På forhånd tak.
Ja, som skrevet i en anden tråd. Det er jul…
Hej Michael og tak for svaret. Kunne du være så venlig og linke til det andet tråd? På forhånd tak 🙂
Hov, har fundet den, den var jo lige foran min næse 🙂
Men som jeg forstår det, kræver de alle dokumentation hvis man vil låne over 25.000
Hvad er så lige problemet med at levere den dokumentation? Du skal fremvise årsopgørelse, lønsedler og svare på nogle ting vedr. arbejde, bopæl osv.
Det er jo så netop problemet Michael 🙂 Og derfor søger jeg et sted uden dokumentation 🙂
Så må du spørge den lokale rocker/indvandrerbande. Der er ingen andre muligheder.
Ok, tak for hjælpen.
Altså Ikano bank, Danaktiv, Santander-finans, Ekspresbank, Sebkort, GE Moneybank. De er alle med i Kreditstatus.dk(hvor de får reeltime opdatering af de gæld til de andre de andre), og hvis du har gæld til mindst én af dem i forvejen, så kan du godt glemme alt om låne penge hos en af de andre. For jeg har hørt de låner ikke penge ud hvis man har gæld til én af de andre.
Og Entercard er også kreditstatus, og resten af finanseringsselskaberne læser alle fra den database, så hvordan end du drejer så kan du ikke låne noget sted hvis du har gæld i forvejen. Den tid er SLUT.