Ophævelse af spærring
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej.
Håber der er een, der kan hjælpe mig og give mig et godt råd. Ved ikke lige hvad jeg skal gøre og har næsten ingen penge (dvs kontanter).
Forholdet er det, at pga et begrænset og kortvarigt overtræk på kontoen, fik jeg lukket den engang i marts. Det var banken mega hurtigt til desværre.
Siden før påske har der været penge på kontoen, hvorfor jeg selvfølgelig anmodede banken om at få åbnet kontoen og kortet.
Medarbejderen i banken skrev i formiddags til mig, at kontoen nu var åbnet, så jeg kunne hæve penge.
Det er imidlertid ikke korrekt, idet kortet her i eftermiddags er blevet afvist i to butikker.
Det skrev jeg til ham bankmanden, det så svarede tilbage, at iflg Nets skulle kortet virke og være åbent.
Det kan jeg jo ikke bruge til så meget.
Håber der er een, det måske kan hjælpe mig og give mig et godt råd, please.
Ham bankmanden det er ligesom at “slå i en dyne" og Nets kan/vil ikke hjælpe (har ringet til dem)
På forhånd tak.
Mvh
Jens Arne
jep jeg har lige åbnet dit kort.
nej vel ? der er kun en mulighed og det er at du skal via banken.
Prøv at ring eller skriv til banken igen. Bede dem evt om at forklare forefor de to transaktioner ikke kunne gennemføres. Du har vel strimlen fra maskine så du både kan se årsag og transaktions ide. ? Var der i øvrigt dækning på din konto eller er der allerede reserveringer? Det ville ikke være unormalt at banken tvinger dig over på et debitkort.
Har din teleudbyder ikke en selvbetjeningshjemmeside, hvor du kan til/framelde tjenester. Når det er sagt, så lyder det underligt at DHL vil have dig til at svare på et nummer, som koster penge. Med mindre de har gjort opmærksom på at den er indholdstakseret eller du eller nummeret befinder sig i udlandet.