Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Sad lige og kiggede på dit indlæg endnu engang for jeg kunne ikke få det til at passe – og det viser sig da også at I “kun" skylder 130.400 – dvs hvis I afvikler det i plejer så vil lånet med uændret rente være færdigt om 52 måneder – dvs lidt over 4 år.
Hej gode råd
Nu har jeg altså tabt tråden, hvordan kan vi afvikle vores gæld på 52mdr med samme ydelse??? Den skal jeg lige have skåret ud i pap!!!
Hejsa
Jo det kan jeg i hvert fald – lad os regne uden renter for det er lettere, og når renten er det samme på begge lån gør det ingen forskel. Lad os sige at I skylder 100 kroner på to lån, 80 og 20. Hvis i afvikler 10 kroner på et lån på 100 kroner så er lånet væk på 10 afdrag. Hvis du afvikler 5 kroner på hver så er det ene lån væk på 4 afdrag og restgælden på det andet er nu 60 kroner. Det betaler du nu hele afdraget på og er færdig på 6 afdrag – ialt 10 afdrag. Ergo er det ligegyldigt at man har et eller to lån – de samlede afdrag er de samme hvis ydelsen fra det første lån sættes over på det andet lån efter indfrielse af det første lån. (forudsat at renten er ens)