Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg ikke hvornår pengene skal betales – jeg formoder ikke de skal betales med det samme. Det ville være mere logisk at de beder dig betale når du først HAR fået en besparelse eller et konkret tilbud med bevis for at du rent faktisk sparer penge!
Men det må du spørge dem (prislabyrinten.dk) om – jeg ved det ikke!
Jeg går ud fra at du ikke betaler til SU lån endnu?!?!?!
En anden ting du kunne gøre var at få ydelsesudsættelse indtil du er færdig med at læse????!
hej, jo jo,er skam igang med ydelsen til su-lån ca 790 kr. pr.mdr og ingen chance for udsættelse, da jeg er ELEV og ikke studerende (læs: på SU!) Så da jeg også betaler juniors skole ca 1000 kr pr. mdr, er der ikke meget tilbage af elevlønnen….og kommunen er meget længe om at behandle mine ansøgninger, de har ligefrem sagt at jeg har klaret mig selv for godt!! (og hvis i skulel undre jer over hvorfor en privat skole fremfor offentlig, så er det fordi kommunen intet tilbud havde og det var faktisk rent held jeg fandt en specialskole, som kunne hjælpe)….
OK – men så bed om ydelsesnedsttelse i banken til du er færdig…