Erhvervs banker
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hvilken bank er god til små erhvervsdrivende ( detailhandel), med hensyn til lån til opstart?
Min partner ( min ægtefælle) og min situation ser således ud:
Vi sparer iøjeblikket 10.000 op om måneden og har og har 50.000 stående på en løndkonto. Jeg skylder ca. 100.000 i forbrugslån (Bankog kortlån) og er nu arbejdsløs på dagpenge. Vi har sammen et andelslån på 90.000 i en kreditforening.
Vi har ikke samme bank iøjeblikket, men vil gerne flytte al hvores samlede økonomi til en bank.
Det bedste i kan gøre med den profil I har idag, er at tage et møde med hver af jeres nuværende banker og forklar hvilke planer I har og fortæl at I gerne vil samle forretninger hos 1 bank, men tag tillige fat i en af de billigeste banker på listerne og stil denne bank/sparekasse/ samme spørgsmål. det vil være smart at denne bank/sparekasse er lokal og dermed kneder noget til det lokale erhvervsliv og måske kan give gode råd og kontakter.
Dermed har I en god ide om hvad i kan forvente og så skal i blot vælge den bedste bank med det bedste tilbud ( det er ikke kun rente og gebyrer men også bankens indlevelse i jeres projekt)
God fornøjelse.