lotto
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
jeg har været så heldig at vinde den store gevints i lotto ca 10 mil er ved at bygge en hus ca 3 mil og bruge ca 700,000 kr til alt mullig andet og nu står jeg med ca 6 mil og jeg går ned til halv tid på arbejde det samme gør konen hvordan får jeg mest ud af pengene det skal vær næsten 100% sikke skal jeg sætte dem i banken til ca 3 % i rante eller hvad synes i ???
Hej Fætter Højben.
Der er mange spørgsmål til dig før du kan få svar:
din alder, risikovilighed osv.
Umiddelbart ville jeg mene, at du skulle lave et pensionsindskud, som kan gøre dig skattefri i f.eks. 10 år.
“Fri" midler ville jeg placere i korte obligationer, indtil der er en mere attraktiv rente. 3% i banken lyder som et rigtig godt tilbud, men husk lige garantigrænsen på 300.000 pr. indskyder, i tilfælde af bankens konkurs.
Det undrer mig at du spørger her, da Dansk Tipstjeneste tilbyder udførlig rådgivning om investering mv. Rådgiver er Preben Bertelsen, og ham kender du sikkert i forvejen.