Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Dette brev har jeg også modtaget.
Det virker underligt på mig at man præmierer kunder, der er skredet, derfor har jeg spurgt Northern Rock hvilken præmie der er til de mennesker, som er forblevet kunder, mens krisen kradser.
Tja, men sådan er det jo overalt. Start abonnementet nu og få en gratis velkomstgave. Her er det så bare en ‘velkommen tilbage’-gave. Men du er vel ikke blevet snydt?
For et stykke tid siden, fik jeg nedsat mit abonnement hos tdc, fordi det kørte med et tilbud til nye kunder (samme hastighed som mit, men til en lavere pris.)
Jeg mener ikke at jeg skal financiere en god pris til nye kunder og derfor henvender jeg mig altid, for at få samme tilbud.
Det virker i mange tilfælde og jeg sparer en plovmand eller mere 😉
Ja, jeg kan kun sige, at jeg er glad for nu at have forladt dem. Jeg har i øvrigt også fået omtalte mail. Se også JPs leder i dag: http://jp.dk/meninger/leder/article1101290.ece
Mvh
Anders
Det er da godt at du er glad. Jeg er glad for at jeg er blevet hos Northern Rock – nu har jeg penge til 5 % med statsgaranti uanset at beløbet er større end det garantifonden dækker.
Godt vi er glade hver især.
Prøv at søge på Barings Bank i Google (den der krashede i 1995) og se så bannerannoncen i højre side.
Det er et varsel……….. ;o/
Ja – sådan er der mange ‘analytikere’ der tjener deres penge. Kaffegrums havde været lige så godt.
Det er simpelthen ordet ‘bank’ i søgefeltet der får et fåtal annoncer frem.