Kan man prutte om priser i banken?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej alle
Jeg har diskuteret en del med mine venner om det her: Kan man prutte om priserne i banken?
Fx fandt jeg lige den her tråd om at prutte: http://pengehusene.dk/top-10-tarvelige-triks-til-at-prutte-om-priser-12/
Den er meget sjov, men passer det virkeligt at man kan presse sin bankmand ned i pris?
Hilsen Tom drengen
Naturligvis kan du prutte om prisen i banken, det kræver bare at du er godt forberedt, og naturligvis at DU også er en god kunde, dvs. en banken tjener penge på.
Tror det er svært at prutte med Nordea de kører benhårdt på deres fordelsprogram.
Men i de lidt mindre banker skal det da altid forsøges, og det gælder da hver gang man anskaffer sig dyre ting. Det eneste sted jeg ikke selv prutter om prisen er i Fakta og Netto.
Jo pris og vilkår ER til forhandling. Også i Nordea og også for privatkunder i Nordea
Det er da helt utroligt – specielt med Nordea, som siger det modsatte igen og igen..
Hvordan siger man til sådan en bankmand for at få den laveste pris?
Jeg ved ikke hvad ‘laveste pris’ er.
Jeg er normalt ikke Nordea-kunde, men vi var nogle der skulle have en større sum – 3 mill. – stående 3 mdr inden den skulle videre. Nordea fik et tilbud om at vi ville lade det stå hos dem til 5% – det sagde de ja tak til.