Bg-Bank
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej derude.
Har i forbindelse med køb af lejlighed for 3 år siden været ude for at Bg-bank lavede en gigant brøler : “skift af system kunden bliver røvrendt vi kan ikke finde ud af hvad vi har lavet forkert så vi gemmer os og svarer ikke tlf "
De tog 3 måneders husleje fra min konto uden at sige noget til mig.
Banken har efterfølgende ikke kunne finde ud af hvordan man retter fejlen og har så ikkegjort andet end at sende mig en maskeret rapport fra deres tilbageføring af mine penge til min konto som jeg med det samme påpegede var fuldstændig ude i hampen.
Der blev dog ikke rettet noget af den grund først efter 1,5 år da jeg havde rettet en henvendelse via nettet til banken fik jeg mine renter tilbageført , skifter så til en afdeling der er tættere på min bopæl og får her at vide at de ikke har rettet min status ved RD ,jeg står som en dårlig betaler .
skal sælge min bil som jeg har betalt ud et år tidligere ,kan ikke sælge den fordi banken har ikke aflyst pantebrevet .
Så ned i banken at snakke ny bil og evt. finansiering af ny lejlighed ,det går fint men den dag da vi skal diskutere oplægget fra banken er min rådgiver der ikke , den dag sagde jeg så at nu var det nok.
Har klaget via nettet og sendt et brev til deres hovedkontor ,over BG-Banks dårlige behandling af mig ,men får ikke noget svar ,det er det der pisser mig mest af ,hvis de synes at de ikke har gjort noget forkert eller at jeg ikke har forstået en skid så kunne de i det mindste komme med et svar.
På en karakterskala fra 0 til 13 ville jeg give banken 03 .