Skal jeg sælge mine Vestas Aktier
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg købte i år 2000 en del Vestas aktiet. Efter mit køb faldte aktien og har siden været i minus. Nu har aktien gennem den sidste måned for første gang siden år 2000 været i plus..
Jeg har gennem længere tid gerne ville sælge mine Vestas aktier MEN er i tvivl om jeg skal vente til efter d. 27 feb. hvor Vestas kommer med års regnskab ELLER om jeg skal sælge nu !!
Kunne godt tænke mig at vide hvad andre gør og tror sker d. 27.
Michael 🙂
Aktier svinger kraftigt omkring regnskabsaflæggelse (både i op- og nedadgående retning). Hvis det er meget vigtigt for dig at få dit “indskud" hjem bør du sælge nu.
Der ligger et kæmpe kurspotentiale miljøtech aktier, men omvendt er Vestas er under kraftigt pres fra Kinesiske vindmølleproducenter.
I aktiemarkedet er det uklogt at handle efter hvad andre tror og gør. Hvis markedet generelt forventer et fantastisk årsregnskab, så er det allerede indregnet i dagskursen. Der er derfor ikke noget at hente hvis forventningerne bliver indfriet.
Køb når andre sælger og sælg når andre køber er det bedste råd hvis man ellers er lidt risikovillig.