Pengeinstitutterne og Totalkredit
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Kan nogen give mig oplysninger om den garanti pengeinstitutterne stiller overfor Totalkredit, når de laver lån via Totalkredit?
Jeg skal bruge oplysninger om, for hvilket beløb garantien stilles (mener det er den del der overstiger 60% af ejendommens værdi), samt oplysninger om, hvor stor en garantiprovision bankerne motager fra Totalkredit.
Jeg skriver opgave, hvor jeg skal bruge disse oplysninger, så hvis nogen ligger inde med oplysningerne i et officielt dokument, eller kan linke til dem, vil jeg blive meget glad.
Hilsen Lykkedrengen
Du kan ikke bruge “mybanker", “wikipedia" eller andre uautoriserede medier som kilde i en opgave, så ender du med at få 0.3 eller er det minus 3 det hedder på den nye skala?
Kilderne skal være i orden!
Det er jeg fuldt ud klar over, hvorfor jeg også spørger efter et officielt dokument, eller et link til dette.
Hilsen Lykkedrengen
Kære General, Sætter pris på dine – ofte kyndige – indlæg. Men det er vel ikke nødvendigt at ‘tale ned’ til velmenende debattører. De venligste hilsener.
Prier, syntes lige du skal læse hans indlæg igen, specielt den del hvor han skriver at helst skal være en henvisning til et officielt dokument eller link.
Hej igen
Nok ordkløveri – kan nogen hjælpe?
Hilsen Lykkedrengen