Global Pension Plan
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Indbetal nu 30 Euro og få 55.000 Euro når alle har betalt, læse mere på http://www.bizoppsuk.com/global_pension_plan.php
sitet er på engelsk forretningssprog og lidt svært at forstå
Mit spm. Er der nogle i dette Forum der kender til GlobalPP og kan forklare vi andre på et tydeligt sprog hvad det går ud på ?
vhBo
Sitet, der henvises til, argumenterer for, at Global Pension Plan er fup og svindel, og advarer mod at indbetale penge. Tilbudet lyder for godt til at være sandt, og det er det også. Hensigten er udelukkende at narre penge fra gridske og godtroende fjolser.
Google kan oversætte teksten!
Tag en Googlesøgning med dette: globalpensionplan.net
Gå ned til nr. fem på listen:
Global Pension Plan – Is it a Scam?
Og her vælger du: (Oversæt denne side)
Så får du en ret god oversættelse på dansk. Bl.a:
“Global Pension Plan giver ingen garanti af nogen art. Risiko er en integreret del af enhver finansiel transaktion… Global Pension Plan vil gøre alt for at mindske sandsynligheden for tab, men udbetaling af erstatning og loyalitet Program Belønning er på en god indsats grundlag… "
Se også nogle kommentarer her:
Ak, ja! Det er et problem, at man ikke har mulighed for at se en prøve på sit indlæg inden det endeligt fyres af.
Nu fx at min henvisning nederst i mit indlæg, som henviser til samme website som min første henvisning.
Nå, men prøv i stedet at klikke på
Grønne offentlige
indkøb Kommentarer
(Blå henvisninger i venstre side.)