Dårlig rådgivning
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
hejsa
jeg arbejder på TV 2, og leder efter nogen, der har fået dårlig investeringsrådgivning i en bank. Anledningen er at Forbrugerrådet giver bankerne dumpe-karakter, når det gælder investeringsrådgivning.
Har du også oplevet det og er du ikke bleg for at sige det højt, så smid mig en mail med dit telefonnummer, så jeg kan kontakte dig idag.
Mange hilsner Stephan, stgh@tv2.dk
Hej Stephan
Har du tænkt på om forbrugerrådets rapport er fyldt med fejl!?
Ja – det har vi, og giver selvfølgelig begge parter mulighed for at komme til orde.
Prøv og se indslget på Børsen Tv hvor både Forbrugerrådet og Finansrådet medvirkede, og hør hvilken gang “pølsesnak" repræsentanten fra Finansrådet kom med.
Danske Bank der fik betegnelsen “dårlig" erkender da også http://www.borsen.dk at noget af kritikken er berettiget og man man vil blive bedre!!!!!!!!!!!
Hej Stephan
Det som du burde undersøge i forbindelse med dit indslag om investering er forskelsbehandling mellem privatkunder og erhvervskunder. Bankerne giver meget bedre indlånsrente til privat kunder.. Alle banker skilter i øjeblikket med at de giver 5 % ved binding i 12 måneder..eller mere..Men ringer du til banken og ønsker at gøre brug af tilbudet og man siger at pengene som skal opspares tilhører et CVR nummer i stedet for et CPR nummer så er det ikke muligt at få den annonceret indlånsrente..
Jeg har forsøgt med Danske Bank, Nordea, Jyske Bank og selv FIH..og ingen har endnu kunne mig et svar på hvorfor at et penge fra et CPR nummer er mere værd end fra et CVR nummer..Penge er vel penge..Eller ?
Fint tip – tak!