finansiering af husombygning
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej alle
jeg blev lige inspireret til et par spørgsmål efter at have set hvor meget boligviden der eksisterer her på sitet.
Min kone og jeg bor i hus til 2,5 mil med 4% fastforrentet lån med mulighed for afdragsfrihed brf. på 1,6 mil.
vi skal til at bygge om (ny 1. etage på ca. 70 kvm)til ca. 1,4 mil og huset er vurderet til at stige i værdi til ca. 4 mil.
vi starter ombygning i august og slutter december 2008.
Hvad vil være optimalt at gøre i forhold til dels lånetype og dels boligkredit i ombygningsperioden?
jeg forestiller mig at vi igen låner fastforrentet lån med mulighed for afdragsfrihed, da der her er bedst mulighed for at hente en kursgevinst i tilfælde af rentestigning (vi regner med at blive boende de næste 30 år;o) men er åben for andre forslag.
Jeg kan se i den lokale avis at sparekassen østjylland tilbyder byggekredit til privatkunder på 3,98 %, dog med 100% efterfinansiering hos dem.
det er under det som BRF bank tilbyder i højrenteindlåndskonto, men det kan da ikke passe, der må være en catch?
mvh sune