rki
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
hej allesammen
jeg har de seneste 5 år været på kontanthjælp og står i rki for over 100000kr nu er det jeg gerne vil finde et sted der vil hjælpe mig med at samle min gæld. har ikke hus eller bil.
Så er svaret nej.
Du kommer ikke til at kunne låne i bank eller finansieringsselskab. Du kan være heldig at låne hos din familie.
Det er ikke for at være disrespektfuld – men sådan er realiterne nu engang.
Mit råd til dig er at du skal spare op for at få bil – men betal først din gæld
Søg gældssanering!
På kontanthjælp og gæld, det lyder ikke som om, at du har en jordisk chance for at komme udaf suppedasen.
Held og lykke med det, og husk der er andet i verdenen end ejer-bolig, bil og andre materielle goder.
hej med dig
er igang med at søge det og ja har min fyr og kærlighed kommer i 1 række og håber osse de vil hjælpe står og skylder 1 alt næsten 300000kr væk inkl su lån
Hvad nytte er der i at spare op til en bil som RKI-registreret, når man risikerer at der bliver gjort udlæg i bilen straks efter man har købt den.
Fordringshaverne sørger med jævne mellem for at kalde folk i fogedretten, for at undgå deres tilgodehavende forældes. I den anledning skal man under strafansvar redegøre for hvad man ejer og har, og det vil desuden også fremgå af de offentlige papirer, at man har indregistreret en bil.
Straks det er konstateret, så tage fogedretten bilen i pant.
Læs hvad jeg skriver general… ;o)