Ublu gebyr opkrævning
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Til Mybanker.
– Jeg kan forstå at I indsamler oplysninger om gebyr opkrævning i den finansielle sektor.
Jeg har gennem lang tid skyldt Danske Bank kr. 115.000,-
Pga arbejdsløshed var jeg i 2002 nødt til at anmode om henstand på lånet. Modvilligt gik man med kun at opkræve renter – kr. 2.450,- pr. kvartal. Dog mente man at det var nødvendigt at genforhandle og fremstille nye låne dokumenter hvert kvartal – Gebyr kr. 500,-.
Dette gebyr – 2.000,- om året forhøjede man blot lånet med. Dette har stået på i 3 år. Idag er jeg i arbejde og afdrager lånet.
Jeg har efterfølgende forsøgt at få banke til at indse det urimelige i at påføre en i forvejen trængt økonomi mere gæld. Banken har reageret meget defensivt og ubehageligt.
Banken undskylder sig med at sagen har påført dem et kæmpe tidsforbrug. Åbentbart kræver det meget at forlænge en eksisterende aftale hvert kvartal. Det skal bemærkes at det er bankens eget valg at det foregår hvert kvartal.
venligst
Steffen Sørensen