boliglån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Jeg søger lidt viden omkring muligheden for at lægge alm gæld sammen med et boliglån ved køb af ny bolig.
Hvis vi siger at vi har 50.000,- sammen før skat. Vil købe en lejlighed til 1,5 mio. og har en gæld på siden på 200.000.
Vil det ud fra de tal kunne lade sig gøre? Kan det i det hele taget lade sig gøre at få alm gæld med over i et boliglån?
På forhånd tak for svarene
Kontakt din bank og hør hvor stort et realkreditlån du kan blive godkendt til.
En gæld på 200.000,- sætter sine begrænsninger.
js det er jeg klar over. Det er også derfor jeg ville slå det sammen med et boliglån for at formindske udgiften pr. måned på lånet.
I det nuværende marked vil de fleste banker kun tilbyde boliglån op til 95% af salgsprisen, da sikkerheden for resten af gælden er minimal.
Vil et boligkøb til 1,5 mill. ikke forøge jeres månedlige udgifter?
Hvis det er tilfældet, så prøv at leve for det rådighedsbeløb I regner med i et ½ år, så har I en opsparing til flytteomkostninger, og et bevis overfor banken på jeres budget.