FIH
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg har prøvet at komme ind på http://www.fih.dk hele dagen men kan ikke. Har I andre også problemmer med det?
Jeg kan fint komme derind…
Har du smagt vinen Château Petrus ? Jeg har smagt vinen fra naboslottet La Fleur Petrus 🙂
Tekniske spørgsmål
Du kan få teknisk hjælp til FIH Netbank hos vores Hotline, på telefonnummer: 46 32 36 00
IT-Service Privat har åbent:
Mandag – torsdag kl. 8.00 – 22.00
Fredag kl. 8.00 – 18.00
Lørdag kl. 10.00 – 18.00
Søndag kl. 10.00 – 22.00
mmmm… ja… har smagt Château Petrus.. Har da også en flaske. Desvære kun en flaske 🙁 Jeg har også smagt Lafleur-Petrus også en rigtig god vin.
Nu kan jeg også komme ind på fih 🙂 Ville lige oprette en pro 12 mdr. 7% men troede at jeg kunne gøre det med det samme. Jeg troede ikke man skulle vente op til 5 dage det har jeg ikke forstået sådan.
Kontoen plejer at blive oprettet indenfor 24 timer
Jeg har også flere gange haft problemer med at komme ind på FIH.dk
Jeg kan heller ikke komme ind 🙁
Cirkulær omdirrigeringsløkke
Firefox har opdaget at serveren henviser forespørgelsen for denne adresse på en måde så den aldrig vil blive færdig.
Browseren har afbrudt en forbindelse, fordi webstedet omdirrigerer forespørgsler til sig selv på en måde, der forhindrer det i nogensinde at blive færdig.
Hej
Jeg får ovennævnte besked ?
Er FIH lukket ?
Har lige været i stand til at logge på netbanken, men på http://www.fih.dk/privat får jeg fejlen “Error 500: ORA-02068: following severe error from FIH.REP ORA-01033: ORACLE-initialisering eller -nedlukning er i gang"
Fungerer fint idag!
Gældende rentesatser:
“indlånssatser privat
FIH Pro DtD 4.50%
FIH Pro 1 6.10%
FIH Pro 3 6.50%
FIH Pro 12 6.55%
Gælder ved indskud over 50.000 kr. for beløb modtaget førstkommende bankdag "