Opfordring
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej alle
Jeg vil hermed komme med en opfordring – et opråb til det danske folk (på mybanker)
Nu har jeg efterhånden læst en del indlæg fra:
Neptun (med forskellige endelser)
Diiin Moral
Rene Cohrt
og hvad deres kammersjukker nede fra bænken ellers hedder
Skal vi ikke bare lade dem sejle og derfor (måske) på et tidspunkt have dræbt deres lyst til at “debattere"?
Kære Gode råd
Jo det synes jeg er en god idé. Da det kun er dig og dit slæng der bevist prøver at manipulere læserne og ikke laver andet end at diskreditere mig uden at bakke op med fakta.
Jeg ser frem til at slippe for jeres indholdsløse indlæg i mine tråde lige som det du skriver nu.
Venlig hilsen
Neptun
Jeg vil gerne støtte Gode råds forslag. Selv om man som læser hurtigt lærer at skippe indlæg fra personer, som konsekvent kører i den samme rille, så ville debatten være sjovere, hvis de samme synspunkter kun blev fremført max 2 gange, uanset tråd. Jeg forstår, det kan være svært at begrænse sig, hvis man har meget på hjerte og føler man har en missionspligt. Men det kunne være rart at have muligheden for at sige nej tak, ligesom man kan gøre til mormoner og Jehovas Vidner, når de banker på døren.
Tove du skal være helt fri for at læse mine indlæg. Du skal bare undgå de tråde hvor der står neptun på.
Du kan stikke hovedet i busken i 1-2 år endnu og så vil du stå som dem i Island fordi nogen bevist krakker økonomien.