Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Det udsagn er jeg ansvarlig for, så her må jeg korrigere. Kald det polemik, kald det ønsketæning; det er ingenlunde en joke.
Mvh
AHK
hmmm jeg grinte i hvert fald.. :o)
Det skal du være velkommen til. En andens læsning og fortolkning er man jo da heldigvis fritaget fra at tage ansvar for.
Jeg har netop kørt en forespørgsel via Mybanker.biz. Der kom siger og skriver blot 1 tilbud! Og det på sølle 4,1% for 3 mdr. for 290k. Hvad sker der?
Mvh
AHK
Hejsa
Jeg har været så heldig at lave en aftale med min gamle arbejdsgiver, om at låne dem 500.000 til en rente på 6% med månedlig tilskrivning, så effektivt bliver det jo lidt mere. Med en løbetid på knap 2 år.
Sådan kan man jo også gøre det, de tjener på det, og jeg tjener på den aftale.
Hej Frank
Hvilke overvejelser og tiltag har du gjort dig i forhold til sikkerhed? Jeg tænker på den hypotetiske situation at dit firma går ned.
Jeg så i går at US dollaren forventes at stige markant i månederne fremover. Måske skulle man forsøge sig med en investering i den valuta…
Mvh
AHK
Jamen nu er det sådan, at der er tale om en efterskole. Som står og kan optage alle de elever du har lyst til. Så det er ikke sådan lige noget der går hen og går konkurs, og de kunne også sagtens have lånt pengene i deres bank, bare ikke helt så billigt.