Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej Henrik.
Hvad er renten på dit lån nu?
Virker som om de har hævet renten siden Januar. (Ved godt dagens rentenedsættelse ikke er indregnet)
LINK::::::::::::::::::::::::::::
http://www.danskebank.dk/da-dk/Privat/Bolig/At-koebe-en-bolig/Ejerboliglaan/Pages/Danske-Prioritet-Plus.aspx?tab=2
Enig 🙂
Er det ikke ved at være et årstid siden de blev elimineret af de andre banker. 🙁
Hej
Havde linket til artiklen 🙂
Nå men er stadig ubehagelig læsning.
Hmm…
Jeg mener jo netop jeg får en ordentlig service men rådgivning er jeg ikke interesseret i.
Jeg vil gerne have lov at betale for det som jeg bruger – ikke andet…
Jeg er som nævnt temmelig tilfreds som EIK bankkunde
Men hører da stadig gerne hvis der er nogle der gør det bedre og eventuelt billigere?
Lorte bank
Andelen af kundesegmentet med dårlig økonomi forøges formentlig endnu hurtigere efter Eikbank’s seneste tiltag.
Ærgerligt at Eikbank skulle destruere skandiabanken.
Fond redder Eik Bank
http://epn.dk/brancher/finans/article1617363.ece
I vinters blev de reddet af en fond næste gang er der ingen der redder Eikbank.
bye-bye EIK
Hvor meget tror du at banker taber/har tabt på privatkunder i forhold til erhvervskunder?
hej ju
mener du kurs 100 på vores “EIK" bank lån? gælder det tilbud stadig eller? Så vidt jeg husker ikke.