Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg tror det er svært at få prioritetslån i de fleste banker til ordentlige vilkår i øjeblikket.
Hvad med at lægge det hele om i realkreditlån, eksempelvis et F5-flekslån ?
Pensam har nedsat renten med 0,75% på både bil lån og boliglån.
Det er satme i orden!
Men når nationalbanken i samme periode har sænket renten 1,25% så svarer det til at Pensam har øget rentepræmien med 0,5% i den periode.
Det relevante er ikke hvor meget renten er sat ned i procent, men derimod hvor meget rentespændet mellem nationalbankens udlånsrente og bankrenten er ændret, eller alternativt hvor meget præmien i forhold til cibor-3 eller 6 er ændret.
Mig bekendt er de fuldt ud fulgt med på de renteændringer National Banken har meldt ud.
Det er muligt jeg skal ikke kunne sige det, men du skal bare lige være opmærksom på Nationalbanken nedsatte udlånsrenten 2 gange meget kort efter hinanden. Første gang med 0,5% anden gang med 0,75%.
Mange banker nedsatte kun renten en gang med 0,5 eller 0,75%, hvorved man hævede spændet 0,5 – 0,75, men det er da muligt din bank har ageret anderledes.
Jamen så er de fulgt med 🙂
Er der nogen, der har hørt om EIK Bank også følger med denne gang? Kan se Danske Bank gør det.
Hej
Der plejer at gå 4 dage før EIK banks besked kommer. Det er jo så i dag, så vi må da håbe det sker.
Mvh
Michael