5% fast forrentet –> F1
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg går med planer om at omlægge mit lån til F1 inden længe, vil renten blive ændret igen om et år eller til 01/01-10. Og vil jeg få den rente F1 er på den dag jeg omlægger og så et år frem ?
Skynd dig at låse kursen på det 5% lån.
Hos RD kan du vælge, om du vil refinansiere d. 1/1-10 eller d. 1/1-11 ved valg af F1-lånet.
Mener Totalkredit/Nykredit har refinansiering i marts måned.
ok jeg er ikke helt skarp på dette område. hvad mener du med skynd dig at låse kursen ? skal jeg omlægge nu eller hvad mener du ?
jeg er iøvrigt hos RD
hvis jeg tror på renten falder yderligere vil det vel egentlig være en gode ide at vælge 1/1-10 og ikke 1/1-11. ik ?
Hvis man i nuværende marked vil omlægge til rentetilpasningslån, mener jeg at man skal binde lånet op på Cibor renten.
På denne måde får du fuld og hurtig glæde af rentefald, men naturligvis også her og nu konsekvens når / hvis den går op.
Alle snakker om at pilen går nedaf 🙂
Nok så væsenligt; Bidragssatsen kan svinge meget fra det ene realkredit til det andet, og mange oplever at gode aftaler på 0.45 indgået for et år siden, nu pludselig bliver forhøjet til 0,75 eller mere, med meget kort varsel.
Igen; Gå efter så kort rente som mulig = Cibor renten
Du kan se dagens satser her;
http://www.nationalbanken.dk/DNDK/Valuta.nsf/side/Pengemarkedsrenter?OpenDocument
Hvordan vælger man et lån der lægger sig op af cibor renten som du siger? er det bare en F1?
Jeg står nemlig i sammen situation. Pokkers også at jeg ikke fik konverteret til en 7’er.
Det beder du bare om hos Nykredit, eller hvem du nu bruger…