netbank(er)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
er der forskel på funktioner i netbanker hos forskellige banker – eller er det fuldstændig de samme funktioner og muligheder ?
Der er forskel. Der er kun ganske få systemer. BEC + SDC leverer systemer til de fleste mindre banker/sparekasser. Sydbank, Jyske, Nordea og DDB (det var vist det hele) har hver deres eget. Du må finde ud af hvilke funktioner du efterspørger.
Der er også forskel på hvilke dele af funktionerne banken aktuelt åbner for.
Som k49 rigtig beskriver findes der forskel i renter, priser og funktioner.
Jeg var f.eks.meget chokeret over, at Jyske netbank ikke laver udlandsoverførelser via netbank. Desuden findes der forskellige sikkerhedsregler (nøglekort, pin osv.)og brugeroverflader som er mere eller mindre attraktiv og brugervenlig.
jeg kender kun Nordea’s og der savner jeg mulighed for at søge og summere på betalinger, således at jeg nemt kan få et overblik over hvor meget jeg har betalt til en bestemt kreditor i løbet af det sidste år.
Forøvrig kan man ikke bruge netbanken sammen med GoogleCrome