FIH-Bank lukket adgang for private ?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
FIH-bank har lukket netbank adgang for private, forsøger jeg i erhvervsbilledet, får jeg
svaret forkert kundenavn osv.
Hvis nogen kender en adgang for private www……
venligst smide den ind her – tak !
Næste gang fik jeg denne besked ????
Sikker forbindelse mislykkedes
online.fih.dk bruger et ugyldigt sikkerhedscertifikat.
Der stoles ikke på certifikatet, da udstererens certifikat er ukendt.
(Fejlkode: sec_error_unknown_issuer)
* Dette kan være et problem med serverens konfiguration eller det kunne betyde at nogen forsøger at give sig ud for at være serveren.
* Hvis du har kunne tilgå serveren tidligere kan dette problem være midlertidligt og du anbefales at prøve igen senere.
HVAD BANKEN SVAREDE !!!!
Tak for din henvendelse.
Sikkerhedscertifikatet er udløbet Lørdag den. 11/4-2009, og vi arbejder i øjeblikket på problemmet,og håber det løst snarest, samtidig med at vi beklager de problemer det måtte medføre.
Med venlig hilsen
Jeg kan da fint logge mig ind på min netbank hos FIH nu.
Men selve siden virker ikke.
Mine penge står der i 3-måneder til 4,35% til ultimo maj og jeg går gerne ind 1 gang måneden for at se om de stadig står der på kontoen, det skal man gøre 🙂