Gæld og rådgivning.
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Goddag.
Jeg er i den situation at jeg er i dyb gæld. (ikke bundløs). Jeg skylder 250.000 væk, og det er alene forbrug. Min situation i dag er at jeg har et rigtig godt lønnet job, og jeg betaler af på min gæld. Jeg er RKI registreret, men har en aftale med kreditorerne om en afbetalingsordning, som jeg også følger.
Min gæld er spredt ud over 18 steder, så det er meget svært at overskue, hvornår jeg reelt vil være færdig osv.
Selvom der er afbetalingsordninger er det stadig meget uoverskueligt at håndterer det hele. Mit rådighedsbeløb efter alt pr. mdr er ca. 9000, så jeg lider ingen nød.
Er der nogle der har nogle ideer til hvordan jeg kan få et større overblik over det hele, evt. få samlet min gæld et sted, trods det jeg er registrert i RKI.
JEG ER IKKE INTERESSERET I AT LÅNE PENGE TIL FORBRUG!!!!!
På forhånd tak.
1) List dine kreditorer i et regneark.
2) Sorter i stigende orden.
3) Brug alt du har i overskud af dit rådighedsbeløb til at betale af på kreditorer med laveste restgæld.
4) Når laveste restgæld er betalt ud, bruges det “normale" afdrag til denne kreditor til at betale ekstra af på næste kreditor i rækken.
Held og lykke.
Der sidder nogle søde mennesker lige parat til at svare dig på http://gæld.net/
Hej moss,
Du er absolut ikke den eneste i den situation!
For at få nogle tips til, hvordan du kan få overblikket, kan du klikke ind på http://www.gaeldshospitalet.dk
Der kan du under “Værktøjer" måske finde inspiration.
Derudover kan du i Gældsforummet læse om “Snebolde metoden".
Mvh.
Philippe
Det vil da være bedre at betale de lån ud først, som har den højeste rente.
Indlæg fjernet af administrator.
Hvad står iqbank.dk for. ?? hvem er det ?
Indlæg fjernet af administrator.